22. kesäkuuta 2014

Graduation!



Viikko sen jälkeen kun tultiin kotiin Arizonasta, oli meijän koulun valmistujaiset. Tä päivä oli ehkä se mitä odotin eniten tänä vuonna. Meijän koulu ei ensin edes meinannut päästää meitä vaihtareita koko seremoniaan, mutta vihdoin ja viimein rehtori suostui ja piti meille oikein oman pienen puheen :) oli ihan älyttömän hieno kokemus, varsinkin se hetki kun saa heittää hatun ilmaan! Nyt paljon paljon kuvia. 

Koko homma alkoi hienosti kun meille jaettiin nimilaput ja mun nimi kirjoitettiin ainakin melkein oikeen... 


Seuraavaksi piti kirjoittaa miten oma nimi lausutaan.... 

Tässä vasta harjoituksissa....































Tämän tilaisuuden jälkeen oppilaat meni hetkeksi kotiin ja keräännyttiin takasin koululle kymmeneltä illalla koska Grad Night alkoi. Oppilaat koottiin busseihin ja ajettiin yliopistolle. Sisällä oli monta monta eri huonetta täynnä erilaisia juttuja jota voi tehä. Esimerkiksi uima-allas, pokerihuone, pingis- ja tennismahdollisuudet, "diskohuone", yksi huone omistettu kinect tanssipelille, yksi huone täynnä ruokaa, koripallokenttä, iso pomppulinna joka oli samalla esterata ja rahakone, siis sellainen neliö, jonka sisälle puhaltaa ilmaa ja setelit lentää ympäriinsä ja pitää kerätä niin paljon kun pystyy. Kaiken mitä kerää saa pitää. Mä olin ihan surkee ku olin liian lyhyt yltämään niihin jotka jäi kiinni kattoon joten sain vaan 8 dollaria... Suurin määrä oli 58 dollaria :D nämä juhlat jatkui aamuviiteen jonka jälkeen bussit heitti meijät takas koululle ja vanhemmat tuli hakemaan. Ihan sika hauska yö kyllä ja kaikille jaettiin vielä $20 kun astuttiin busseihin!! Nyt muutamia kuvia. 














 Sattui myös olemaan kansainvälinen donitsipäivä joten mulla oli ihan täydelliset legginsit tähän tilanteeseen! 

Kotimatkalla vähän väsytti bussissa...

Sen jälkeen onkin ollut ties minkä näköstä tekemistä josta postailen varmaan puan lisää! Mulla alko mun viimeinen viikko tänään, ei vitsit aika lentää nopeesti... Nähdään siis pian Suomi! Elämä hymyilee  täällä ainakin vielä, ku ei tarvii pakata haha. Postaan varmaan vielä ennen kuin lähden niin kuvia mun läksiäisistä jos ehdin, siihen asti kuitenkin heippa! :) 


Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti